از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبخارش و قرمزی پوست بعد از آنژِیو - پرسش 2390
فروز یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 9897 آنژیوگرافی
با سلام مادر من سه روز پیش آنژیو انجام دادم والان مرخص شدن کمرشون و شکمشون پر از دونه های ریز قرمز شده و خارش شدیدی دارن امکانش هست راهنمایی بفرماییئد این خارش و قرمزی در اثر چیه و خطری داره یا خیر ؟
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
به احتمال بسیار زیاد حساسیت به ماده حاجب هست که در هنگام آنژیوگرافی مورد استفاده قرار گرفته است
در صورت خارش شدید از قرصهای ضد حساسیت میتوانند استفاده کنند و جای نگرانی نیست