از دکتر بپرسید

دردقفسه سینه - پرسش 3468

  • تصویر کاربر امیر دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 439 سایر بیماری های قلب
    با سلام خدمت آقای دکتر عزیز با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ووجوب روزه خواستم ببینم برای من که رگهای ریز قلبم تنگ وخون به کندی عبور میکند ودکتر برایم آسپرین وقرص چربی خون تجویز نموده با اینکه چربی بد خونم۹۳ میباشد آیا روزه گرفتن برایم منعی ندارد ودوم اینکه به دلیل کرونا مدتی هست این قرصها را قطع کرده ام ودرد قفسه سینه ام بیشتر شده گاها درد به دست چپم هم میرسد منتها نمیدانم مشکل معده است یا قلب چون بعضی مواقع وسط سینه ام است بعضی مواقع زیر دنده چپم دلیلی هم که جهت قطع قرص بود دکتر خون به جهت افت پلاکت وگلبول سفید خونم بود پیشنهاد داد حال با این وضع راهنمائی شما دکتر عزیز چیست در ضمن من ۷۶کیلو وزن ومصرف دخانیات ندارم ممنون از شما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      گرفتن روزه برای شما منعی ندارد
      همچنین می توانید نیتروکانتین ۲/۶ میلی گرم روزانه دو بار و پنتوپرازول ۴۰ میلی گرم نیم ساعت قبل از صبحانه را به داروهای خود اضافه کنید
      در صورتی که میزان پلاکت شما خیلی کم نباشد مصرف آسپیرین بلامانع است

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.