از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادباستنت گذاری - پرسش 1334
منصور سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 490 آنژیوپلاستی
با سلام و خسته نباشید .بیمار اقایی ۳۸ که دچار mi آنتروسپتال شده و تحت استنت گذاری قرار گرفته است.
Ef 40درصد دارد .و برای رگ دیگر مجددا قرار است استنت گذاری گردد.ایا امکان بازگشت ef بعد از استنت گذاری ها وجود دارد .؟؟
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
در بهترین حالت مقدار کسر جهشی ۵ و در موارد خیلی کمتری ده درصد ممکن است که بعد از باز کردن رگ و گذاشتن افزایش پیدا کنه و به احتمال خیلی زیاد میزان کسر جهشی به حد طبیعی قبل از سکته قلبی نخواهد رسید