از دکتر بپرسید
فشارخون بالا - پرسش 10971
دانیال پنجشنبه ۲ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 412 فشار خون
با سلام وخسته نباشیدبنده فشارخون بالایی دارم ومتاسفانه حوصله رفتن وانتظارکشیدن پیش دکترندارم وبرای خودتجویض قرص فشارلورزاتان ۵۰ مصرف میکنم بنده با مصرف قرص فشاربنده۱۶/۱۱میباشد.سن ۵۶ساله هستم
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲ دی ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب برای انتخاب داروی مناسب و دوز مناسب دارو و زمان مناسب مصرف دارو نیاز به انجام هولتر فشار خون دارید