از دکتر بپرسید
داروی رانیتیدین - پرسش 5168
مریم پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 531 فشار خون
سلام و عرض ادب خدمت شما.آقای دکتر من سوالی در خصوص داروی رانیتیدین داشتم میدونم در حوزه ی تخصص شما نیست اما به شدت نگرانم ممنون میشم پاسخ بدهید.
پدر من حدودا ۱۰سال یا بیشتر بعداز مصرف غذای نامناسب وبه دلیل ترش کردن معده،از قرص رانیتیدین استفاده میکردند.شاید هفته ای یک عدد یا کمتر.آیا خطر ابتلا به سرطان وجود دارد؟
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب جای نگرانی نیست