از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبتپش و قلب و تگی نفس - پرسش 1600
Leila چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 485 تپش قلب
سلام و خسته نباشد،سه سال بود دچار بیماری پانیک بودم الان درمان شدم ؛رفلاکس معده هم دارم اما به شدت بعد از یه استرس شدید تپش قلب گرفتم و نفسم میگیره اکو نوار قلب و تست ریه همه چی انجام دادم سالمه اما بعد یه ماه دوباره تپش قلب و تنگی نفس ممکنه از قلب باشه بعضی وقتاهم قلب میریزه البته وقتایی که استرس دارم ممنون میشم جواب بدی
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
به احتمال زیاد حملات تپش قلب شما به علت حمله پانیک است توصیه می کنم که درمان اضطراب رو توسط یکی از همکاران روانپزشک کامل بفرمایید