از دکتر بپرسید
فشارخون - پرسش 6928
ناری شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 728 فشار خون
سلام روزانه نصف قرص تریامترن اچ(۲۵)مصرف میکنم وهمیشه فشار خونم ۱۰ روی ۸ یا ۱۰/۵ روی۸/۴است وداءم سر گیجه دارم ایا این قرص را ادامه بدهم
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۰ فروردین ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب در صورتی که از این دارو برای کنترل فشار خون استفاده می کنید خیر ناری شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش)
باسلام برای کنترل فشار خون استفاده میکنم
جنابعالی چه قرصی تجویز میکنید با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۱ فروردین ۰( 5 سال پیش) نیازی به مصرف دارو ندارید فعلا فقط از رژیم غذایی کم نمک استفاده بفرمایید و ورزش کنید