از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبپایین اومدن پلاکت خون ودرد وسوزش بازوی چپ وگردن - پرسش 1430
محمود شنبه ۱۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 526 پلاکت خون
سلام وخسته نباشین احتمال داره از قلبم باشه
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
میزان پلاکت پایین نیست و طبیعی است و با توجه به سن شما احتمالا درد بازو و گردن شما ناشی از مشکلات اسکلتی است