از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب افتادگی دریچه میترال و نارسایی خفیف دریچه تریسکوپید - پرسش 757
زهرا دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 583 افتادگی دریچه میترال
سلام و عرض احترام
آقای دکتر من 30 سالمه از اسفند 97 به علت درد قلبی و تپش قلب تکو گرفتم و متوجه افتادگی دریچه میترال و نارسایی خفیف دریچه تریسکوپید شدم از اون زمان تا الان اضطراب بعضی مواقع شبیه حملات پانیک و درد قلبی و حالت تنگی نفس در حالت درازکش دارم، دکتر برام قرص پروپرانولول تجویز کردند که مصرف کردم اما این چند ماه همان علائم را که گفتم دارم باید چی کار کنم خوابمم خیلی به هم ریخته.
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
بهتر هست که با یکی از همکاران روانپزشک مشورت بفرمائید.