از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب درد قفسه سینه - پرسش 131
یاسین شنبه ۲۲ دی ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 517 درد قفسه سینه
درود دکتر بزرگوار
مادرم حدود دوماه پیش استنت در یکی از رگهای قلبش رو انجام داده
واز اول تا به حال شاید بارها اتفاق افتاده که حالش بد شده ورنگش زرد و درد تو قفسه سینه رو بهمون متذکر میشه وتاجایی حالش بد میشه که حتی نمیتونه حرف بزنه وتا از قرص زیرزبانی استفاده نکنه حالشون خوب نمیشه ازتون خیلی ممنونم میشم راهنماییم کنید
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۲ دی ۹۷( 7 سال پیش)
برای اظهار نظر قطعی نیاز به رویت سی دی آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی دارم ولی بطور کلی این درد طبیعی نیست