از دکتر بپرسید

فشارخون بالا - پرسش 3615

  • تصویر کاربر مهسا٥٩ چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 745 فشار خون
    باسلام من خانمي ٣٩ هستم با سابقه فشارخون ارثي از ١٧ سالگي متوجه شدم البته تا سه سال پيش كه پدرم سكته مغزي كرده و فوت شدن من هم مصرف دارو رو شروع كردم كه الان ٦ ماهه با تغيير داروها به كنكور ٢/٥ والسارتان ٨٠ و آميلودوپين ٥ بيشتر اوقات فشار مينيمم بالاي دارم من دچارحملات پانيك نيز هستم كه دارو هم مصرف ميكنم با وجود اين همه دارو باز فشار بالايي دارم بنظرتون داروهاي من مناسب هستن
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      نیاز به افزودن دوز داروها دارید برای تصمیم‌گیری بهتر در مورد داروهای شما توصیه می کنم که یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته بگیرید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.