از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبفشارخون بالا - پرسش 3615
مهسا٥٩ چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 745 فشار خون
باسلام من خانمي ٣٩ هستم با سابقه فشارخون ارثي از ١٧ سالگي متوجه شدم البته تا سه سال پيش كه پدرم سكته مغزي كرده و فوت شدن من هم مصرف دارو رو شروع كردم كه الان ٦ ماهه با تغيير داروها به كنكور ٢/٥ والسارتان ٨٠ و آميلودوپين ٥ بيشتر اوقات فشار مينيمم بالاي دارم من دچارحملات پانيك نيز هستم كه دارو هم مصرف ميكنم با وجود اين همه دارو باز فشار بالايي دارم بنظرتون داروهاي من مناسب هستن
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
نیاز به افزودن دوز داروها دارید برای تصمیمگیری بهتر در مورد داروهای شما توصیه می کنم که یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته بگیرید