از دکتر بپرسید
درد قفسه سینه و تنگی نفس - پرسش 6818
محمدی پنجشنبه ۱۲ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 461 آنژیوگرافی
با سلام خدمت جنابعالی من وقتی از پله ها بالا میروم ویا سربالایی راه میروم نفس کم میآورم قفسه سینه ام درد میگیرد آنژیوگرافی انجام دادم و مشکل من را ماسل بریج گفتند ایا نیاز به جراحی میباشد یا دارو مصرف کنم این مسئله خطرناک نیست با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۲ فروردین ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب در صورتی که اکوکاردیوگرافی شما طبیعی است لطفاً با همکاران محترم متخصص بیماریهای ریوی نیز مشورت بفرمایید