از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب پلاویکس و آسپیرین - پرسش 2536
رازق چهارشنبه ۲۵ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 852 افتادگی دریچه میترال
سلام آقای دکتر.
مادرم ۷۳ ساله ،دیابتیک و بیماری عروق کرونر دارند و استنت هم دارند.چاق هستند و اخیرا در اکو،تنگی شدید میترال دارند.انسولین مصرف میکنند و به علت حمله اخیر ،آسپیرین و پلاویکس مصرف میکنند؛آیا برای درمان تنگی دریچه میترال که باید آنژیوپلاستی بشود و بالون زده شود ،از کی آسپیرین و پلاویکس باید قطع شود؟
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۵ دی ۹۸( 6 سال پیش)
در مورد تصمیم گیری برای انتخاب مناسب بالون یا جراحی نیاز به انجام اکوی مری دارند اگر شرایط تایید کننده مناسب بودن برای بالن زدن باشند نیاز به قطع آسپرین و پلاویکس نیست