از دکتر بپرسید

درد دست - پرسش 3911

  • تصویر کاربر ياسين یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 428 سوزش و تیرکشیدن قلب
    سلام جناب دكتر ٩ ماه پيش بعلت تپش قلب و كمى احساس سنگينى قفسه سينه دكتر رفتم و اكو و تست ورزش و سى تى انژيو وازمايش خون دادم كه هيچ كدم مشكلى نداشت و اينكه نزديك به ١٢ سال هست قرص اتنولول ٥٠ ميخورم الان چند روزى هست در كتف كمى در ولى در كل دست در و كفتگى و ضعف واحساس ميكنم كه ميخواد بى حس شه دستم ميكنم و بيشتر دردم از پشت بازوم مياد زمانى كه از مچ دستم تا انگشتام را ماساج ميدم كمى اروم ميشم و دردش ميره مياد و اينكه سيكارم ميكشم و ٣٩ سالمه و اينكه باز با اينكه هنوز يك سال نشده از زمان ازمايشام نياز هست به تكرار ازمايشام
    ممنون از جواب شما سلامت باشين
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 6 سال پیش)
      سلام و عرض ادب باتوجه به نرمال بودن سی تی آنژیوگرافی و الگوی درد.چ، مشکل شما منشا قلبی نداشته و توصیه می‌کنم که ضمن ترک سیگار با یکی از همکاران محترم ارتوپد مشورت کنید. آزمایشات را تکرار کنید ولی نیازی به تکرار سی تی آنژیوگرافی نیست

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.