از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبدارو - پرسش 1605
فرهاد چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 492 آنژیوگرافی
سلام
داروهایی که ۳ماه بعد از استنت گذاری باید ادامه داد چه هستند؟
ضمنا من نه فشار خون بالا دارم و نه چربی خون.
داروهایی که تجویز کرده بودند و یکسری از اونها تمام شده عبارتند ار پلاویکس،نیتروکاردین،آ س آ،آتورواستاتین،کونکور
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
فعلاً ادامه تمام دارو های فوق الذکر همراه با کاپتوپریل و پنتوپرازول در شما توصیه می کنم