از دکتر بپرسید
لام و عرض ادبآنژیوگرافی - پرسش 3531
مجید سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 550 آنژیوگرافی
باعرض سلام وادب ۰
چطور و چگونه و چه زمانی به یک بیمار تشخیص آنژیو داده میشود آقای دکتر؟ ؟
درواقع علائمش چیست ۰
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
تصمیم به انجام آنژیوگرافی در یک بیمار تابع علائمبیماری و همچنین وجود یا عدم وجود فاکتورهای خطر گرفتگی عروق است
در مواردی که احتمال گرفتگی عروق زیاد باشد پیشنهاد آنژیوگرافی داده میشود و یا در مواردی که از نظر تشخیصی ابهامی وجود داشته باشد نیز می توان پیشنهاد آنژیوگرافی داد گاهی نیز در بیمارانی که علیرغم درمان دارویی همچنان علامتدار هستند نیز پیشنهاد آنژیوگرافی داده میشود.