از دکتر بپرسید
لخته شدن خون - پرسش 11638
صالح یکشنبه ۳ بهمن ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 702 آنژیوگرافی
سلام دکتر ۱۲روز آنژیو کرده بیمارمون بعد تنگی نفس داره با دردشدید درناحیه دست که آنژیو کرده متخصص قلب یه سونو برا دستش نوشته سونو گفت ک لخته تو دستش هست خواستم ببینم علتش چی هست باعوارضش؟؟؟ممنونم
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۳ بهمن ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب در مورد درد سینه بدون اطلاع از نتیجه آنژیوگرافی نمی توانم اظهار نظر دقیقی کنم. لطفاً تصویر گزارش آنژیوگرافی ایشان را بفرستید. لخته شدن شریان دست بعد از آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی در درصد کمی از بیماران دیده می شود که مسئله مهمی نیست و نیاز به اقدام خاصی ندارد و برای درد دست میتوانند از مسکن هایی نظیر ژلوفن و حوله گرم استفاده کنند