از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب درد قفسه سینه بعد از انژیوپلاستی - پرسش 380
Shima چهارشنبه ۸ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 529 آنژیوپلاستی
سلام و وقت بخیر
پدرم۲ ماه پیش انژیوپلاسی کردن حالشون زیر عمل خیلی بد بود چون هم ریر عمل سکته کردن هم قلبشون خونریزی داشت تا اینکه بعد از چند روز خداروشکر بهتر شدن ، خوب بودن تا چند شب پیش که گفتند در قفسه سینه احساس تیر کشیدن میکنند ، خواستم ببینم جالی نگرانی داره ؟ باید به وزشک مراجعه کنیم ؟ یا این درد طبیعیه؟ ممنونم
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۸ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
نیاز به مراجعه به پزشک محترم معالج خودشون دارند لطفا در اولین فرصت مراجعه کنند