از دکتر بپرسید
تپش قلب - پرسش 11100
م.مقدم سه شنبه ۷ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 696 تپش قلب
سلام وقت بخیر
هفته پیش تپش قلب شدید داشتم طوری که بی حال شده بودم به پزشک مراجعه کردم فشارم14روی8 بود دیروز سردرد طولانی داشتم با مسکن هم اروم نشدفشارم 13 روی8/5بودپزشک گفت چیزی نیست مشکله عصبیه میخوام بدونم مبتلا به فشارم یا نه
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ دی ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته انجام دهید و تصویر نوار قلب حین طپش قلب خود را بفرستید