از دکتر بپرسید

تپش قلب - پرسش 11100

  • تصویر کاربر م.مقدم سه شنبه ۷ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 696 تپش قلب
    سلام وقت بخیر
    هفته پیش تپش قلب شدید داشتم طوری که بی حال شده بودم به پزشک مراجعه کردم فشارم14روی8 بود دیروز سردرد طولانی داشتم با مسکن هم اروم نشدفشارم 13 روی8/5بودپزشک گفت چیزی نیست مشکله عصبیه میخوام بدونم مبتلا به فشارم یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ دی ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته انجام دهید و تصویر نوار قلب حین طپش قلب خود را بفرستید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.