از دکتر بپرسید

تپش قلب واسترس پایین - پرسش 3478

  • تصویر کاربر مسعود چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 689 تپش قلب
    سلام ارزوی بهترین ها برای شما
    من چند دوماه پیش عرق سرد درسرداشتم هم زمان خواب وهم فعالیت درضمن استرس شدید نیز داشتم که ضربانم بالا میرفت ومن میرفتم نوارمیگرفتم رفتم پزشک قلب ایشان اکو ونوار انجام دادن گفتن سیتی انژو انجام بده چون من ۴ماه پیش پام شکست چند بارعکس گرفتم گفتم نکنه اشعه مضرباشد بایک متخصص قلب مشورت کردم ایشان گفتن تست ورزش بده اول درضمن اکسیژن خونم ۹۰تا ۹۱ هست چند بارگرفتم ازحضرتعالی خواهشمندم بفرمایید با توجه به مدارک پیوست ضرورت دارد سیتی انجام بدم‌ درضمن من سنم ۴۳ساله
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      در صورتی که نوار قلب شما طبیعی باشد و درد قفسه سینه نداشته باشید انجام سی تی آنژیو گرافی ضرورتی ندارد

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.