از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبتپش قلب واسترس پایین - پرسش 3478
مسعود چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 689 تپش قلب
من چند دوماه پیش عرق سرد درسرداشتم هم زمان خواب وهم فعالیت درضمن استرس شدید نیز داشتم که ضربانم بالا میرفت ومن میرفتم نوارمیگرفتم رفتم پزشک قلب ایشان اکو ونوار انجام دادن گفتن سیتی انژو انجام بده چون من ۴ماه پیش پام شکست چند بارعکس گرفتم گفتم نکنه اشعه مضرباشد بایک متخصص قلب مشورت کردم ایشان گفتن تست ورزش بده اول درضمن اکسیژن خونم ۹۰تا ۹۱ هست چند بارگرفتم ازحضرتعالی خواهشمندم بفرمایید با توجه به مدارک پیوست ضرورت دارد سیتی انجام بدم درضمن من سنم ۴۳ساله
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
در صورتی که نوار قلب شما طبیعی باشد و درد قفسه سینه نداشته باشید انجام سی تی آنژیو گرافی ضرورتی ندارد