از دکتر بپرسید
قلب - پرسش 9776
بهرام پنجشنبه ۲۹ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 384 تپش قلب
سلام خدا قوت خدمت دکتر عزیز که واقعا لطف میکنن پاسخ میدهند، تپش قلب و ضربان بنده میتونه به خاطر دفورمیته بودن سینه ام (گود سینه) باشه!؟ اکو فرستاده بودم
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۹ مهر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب بله