از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبکشیدن دندان همزمان با مصرف داروهای قلبی - پرسش 3598
حسین چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 1449 سایر بیماری های قلب
باسلام. 4 ماه قبل اسنتت گذاشتم و قرصهای پلاویکس ،آ اس آ ، متورال ، لوزاتن25 ، نیتروگلیسرین و آتورواستاتین مصرف می کنم. آیا می تونم دندان عقل که درد می کنه رو بکشم؟ در صورت مثبت بودن ، دندانپزشک چه آمپول بی حسی رو باید تزریق کنه.
اگه جواب منفی است چه راهکاری وجود داره
ممنون
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
بله کشیدندندان بلامانع است و باید از آمپول بی حسی فاقد اپی نفرین باید استفاده شود