از دکتر بپرسید

کشیدن دندان همزمان با مصرف داروهای قلبی - پرسش 3598

  • تصویر کاربر حسین چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 1449 سایر بیماری های قلب
    باسلام. 4 ماه قبل اسنتت گذاشتم و قرصهای پلاویکس ،آ اس آ ، متورال ، لوزاتن25 ، نیتروگلیسرین و آتورواستاتین مصرف می کنم. آیا می تونم دندان عقل که درد می کنه رو بکشم؟ در صورت مثبت بودن ، دندانپزشک چه آمپول بی حسی رو باید تزریق کنه.
    اگه جواب منفی است چه راهکاری وجود داره
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      بله کشیدن‌دندان بلامانع است و باید از آمپول بی حسی فاقد اپی نفرین باید استفاده شود

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.