از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب نارسایی قلبی - پرسش 3515
Mahdi سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 535 درد قفسه سینه
سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه جناب دکتر سه ماهی هست بدلیل مصرف مکمل های بدنسازی دچار نارسایی قلبی شدم در سن ۸ سالگی هم دریچه قلبم گشاد بود که با دارو خوب شده حدود یه ماه پیش با انفجار خونه یه شوک بدی از استرس بهم وارد شد جناب دکتر الان چند روزی هست تنگی نفس دارم پشت کتفم گرفتگی داره درد قفیه سینه دارم جناب دکتر. اکو نوار قلب و لیست قرصایی که بهم دادن رو براتون فرستادم بی زحمت شماهم بگین من چیکار باید کنم
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
لطفاً موارد مورد اشاره را بفرستید