از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب قلب - پرسش 1904
الهام سه شنبه ۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 500 بیماری قلبی نوزادان
باسلام دختر ۲سالش بودوزن گیری نداشت زیادمریض میشد دکترقلب رفتن گفت باید انژیو بشه موقع تولد رگ قلب ریه بسته نشده باید بسته بشه بعد گفت افتادگی دریچهداره دخت الان باز وزن کم داره لاغره گم خونی داره بعدها مشکل بدترنشه
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
در صورت وجود شریان اضافه و ارتباط غیر طبیعی بین شریان ریوی و آئورت نیاز به بسته شدن این رگ به وسیله چتر یا کویل هست و به بهبود وضعیت ایشان کمک خواهد کرد