از دکتر بپرسید

فشار خون - پرسش 2734

  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 734 فشار خون
    سلام ، اقای دکتر وقت بخیر ، پدر من 85 سالش ، وقرص فشار خون متورال 50، پرازوسین 1میلی روزی 2عدد از هر کدوم می خوره اما چند ماهی هستش که هم اریتمی قلبی داره و فشار خون بالاش 17، 16 و فشار خون پایینش 6، 7 میشه چه علتی میتونه داشته باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      احتمال نارسایی دریچه آئورت وجود دارد در صورتی که تاکنون اکوکاردیوگرافی انجام نگرفته است یک اکوکاردیوگرافی انجام دهید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.