از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب فشار خون - پرسش 2734
علی یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 734 فشار خون
سلام ، اقای دکتر وقت بخیر ، پدر من 85 سالش ، وقرص فشار خون متورال 50، پرازوسین 1میلی روزی 2عدد از هر کدوم می خوره اما چند ماهی هستش که هم اریتمی قلبی داره و فشار خون بالاش 17، 16 و فشار خون پایینش 6، 7 میشه چه علتی میتونه داشته باشه؟
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
احتمال نارسایی دریچه آئورت وجود دارد در صورتی که تاکنون اکوکاردیوگرافی انجام نگرفته است یک اکوکاردیوگرافی انجام دهید