از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبتصویر برداری رنگی - پرسش 2667
محمد دوشنبه ۱۴ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 567 فشار خون
با سلام
بله آقای دکتر منظورم همون اسکن هسته ای است.سولم رو مجددا مطرح میکنم:نقش اسکن هسته ای از قلب در تشخیص بیماری بزرگ شدگی قلب ناشی از فشار خون چیست؟ و ضرورت انجام آن چقدر است. در صورتی که داروی ترزیقی آن موجود نباشد و تصویر برداری به تاخیر بیافتد چه اشکالی را ایجاد میکند؟ ضررهای این روش تشخیصی برای بیمار چیست؟ روش جایگزین دیگری ندارد، مثل اکو استرس؟
با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۴ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
در مورد نقش اسکن هسته ای در بزرگی قلب باید اشاره کرد که اسکن هسته ای در این مورد نقش و کاربردی ندارد
از استرس اکو میتوان به عنوان جایگزین اسکن هسته ای استفاده کرد