از دکتر بپرسید
آنژیوگرافی - پرسش 11771
عفت جمعه ۱۵ بهمن ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 819 آنژیوگرافی
سلام وقتتون بخیر من سه هفته هست آنژیو کردم بدنم خیلی کبود میشه علتش چی عست؟
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ بهمن ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً لیست داروهای مصرفی و تصویر یکی از کبودی ها بفرستید و بفرمایید که محل کبودی بیشتر در کدام قسمت بدن است؟ عفت دوشنبه ۱۱ بهمن ۰( 4 سال پیش)
کبودی ها بیشتر توی دست ها و پاها و به صورت پراکنده است
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۵ بهمن ۰( 4 سال پیش) لیست داروهای مصرفی؟ عفت جمعه ۱۵ بهمن ۰( 4 سال پیش)
آ.اس.آ...آتورواستاتین...اسویکس...کاپتوپریل...آرتیبت
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۵ بهمن ۰( 4 سال پیش) ناشی از مصرف داروها است و جای نگرانی نیست