از دکتر بپرسید
بالابودن فشار خون دیاستولیک - پرسش 3655
شیما شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 647 فشار خون
جناب دکتر من گاهی اوقات بنا به شرایط نامعلوم دچار تپش قلب شدید میشم و ضربان قلبم می ره روی نود تا صد و فشار خونم هم می ره روی دوازده به نه و نیم. و کلا یه اضطراب کل بدنم رو میگیره.
اکو و تست ورزش هم دادم, دکتر گفتن هیچ مشکلی نیست ولی نمیدونم چرا یهو اینجوری میشم.
من سی و هشت سالمه.
مثلا امروز صبح با صدای ضربان قلبم از خواب بیدار شدم.
گاهی اوقات هم صدای پمپاژ خون رو توی گوشم می شنوم که اصلا حس خوبی نیست و منو بیشتر عصبی میکنه.
وقتی که ورزش میکنم و راه میام یا هر فعالیت دیگه, کاملا خوب هستم.
ممنون که به حرفای من گوش می دین. و ممنون میشم که بمن کمک کنید, چون در این شرایط کرونا اصلا دوست ندارم برم بیمارستان.
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)