از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبدرد بازو - پرسش 2905
زهرا سه شنبه ۲۰ اسفند ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 439 سایر بیماری های قلب
سلام مادر من حدود یک سال از قرص های اعصاب استفاده میکرد برای درمان وسواس حدود ۴ هفته دکترش و عوض کرد و قرص های جدید داد امروز یک دفعه بازوی دست چپش خیلی درد گرفت نمیتونه تکونش بده ، الان مشکل از قلب یا اعصاب ؟
چون قرص فشار مصرف میکنه و چربی اش هم بالاس اما تست ورزش و نوار قلبش چیز خیلی جدی نشون نمیداد مشکل از کجاست ؟؟
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۰ اسفند ۹۸( 6 سال پیش)
در صورتی که درد دست و سینه ندارند لطفاً با یکی از همکاران محترم نورولوژیست مشورت بفرمایید