از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبسوزش سينه - پرسش 3522
رسول سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 619 سوزش و تیرکشیدن قلب
سلام وقت بخير،من رفلاكس معده دارم و يك روز است كه به تجويز دكتر دارو پنتا پرازول و فاموتدين و شربت ايدي ژل ميخورم ولي سوزش قلب هم گرفتم و گاهي اوقات سوزش دنده هاي سمت چپ اما درد يا تير كشيدن ندارم ،به نظر شما براي معده م هست يا قلبم با در نظر گرفتن اينكه افتادگي دريچه دارم
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
در صورتی که سن بالایی دارید و یا هر یک از فاکتورهای خطر بیماری های قلبی را دارید پیشنهاد می کنم از نظر احتمال گرفتگی عروق نیز بررسی شوید و در غیر این صورت به احتمال زیاد منشاء درد شما گوارشی است