از دکتر بپرسید

سوزش سينه - پرسش 3522

  • تصویر کاربر رسول سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 619 سوزش و تیرکشیدن قلب
    سلام وقت بخير،من رفلاكس معده دارم و يك روز است كه به تجويز دكتر دارو پنتا پرازول و فاموتدين و شربت ايدي ژل ميخورم ولي سوزش قلب هم گرفتم و گاهي اوقات سوزش دنده هاي سمت چپ اما درد يا تير كشيدن ندارم ،به نظر شما براي معده م هست يا قلبم با در نظر گرفتن اينكه افتادگي دريچه دارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      در صورتی که سن بالایی دارید و یا هر یک از فاکتورهای خطر بیماری های قلبی را دارید پیشنهاد می کنم از نظر احتمال گرفتگی عروق نیز بررسی شوید و در غیر این صورت به احتمال زیاد منشاء درد شما گوارشی است

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.