از دکتر بپرسید
فشارخون - پرسش 9403
پیمان یکشنبه ۴ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 718 فشار خون
سلام من 40سالمه امشب رفتم بیمارستان فشارمو گرفتم اول 14رو9بود بعد چند دقیقه دوباره گرفتم 15رو9بودآیاخطرناک است؟اگر هست بایدچکارکنم چه دارویی مصرف کنم
ممنون
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۴ مهر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب با توجه به عدم وجود سابقه فشارخون فعلاً نیاز به اقدام خاصی ندارید لطفاً آرمایشهای اولیه فشار خون را انجام دهید و به مدت یک هفته روزانه دو بار صبح قبل از صبحانه و عصر قبل از شام هر دوبار با مثانه خالی فشار خون و ضربان خود را ثبت بفرمایید