از دکتر بپرسید

فشارخون - پرسش 9403

  • تصویر کاربر پیمان یکشنبه ۴ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 718 فشار خون
    سلام من 40سالمه امشب رفتم بیمارستان فشارمو گرفتم اول 14رو9بود بعد چند دقیقه دوباره گرفتم 15رو9بودآیاخطرناک است؟اگر هست بایدچکارکنم چه دارویی مصرف کنم
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۴ مهر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب با توجه به عدم وجود سابقه فشارخون فعلاً نیاز به اقدام خاصی ندارید لطفاً آرمایش‌های اولیه فشار خون را انجام دهید و به مدت یک هفته روزانه دو بار صبح قبل از صبحانه و عصر قبل از شام هر دوبار با مثانه خالی فشار خون و ضربان خود را ثبت بفرمایید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.