از دکتر بپرسید

قرص سوتالول - پرسش ۳۳۳۹

  • تصویر کاربر فریبا سه شنبه ۲۶ فروردین ۹۹( ۳ ماه پیش) تپش قلب
    سلام جناب اقای دکتر با عرض تبریک سال نو. من‌عمل ویندوز قلب که ۱۰۰۰سی سی اب از قلبم کشیدن و از ریه چپم ۵۰۰ سی سی .دکتر قلبم قرصهای وراپامیل ۴۰ صبح و شب ها میخوردم و همچنین آمیودارون صبح حا یک عدد این قرصها در عرض دوماه چنان‌رعشه و بی اشتهایی و لرزش شدید کل بدنم‌میداد که قادر به نشستن نبودم .بعداز دوماه دکتر رفتن دکتر ریه مرا به دکتر قلب دیگری معرفی کرد که دیروز رفتم پیش خانم دکتری بعداز معاینه و اکو و نوار قلب به من‌سوتالول ۸۰ دادن .من‌ نمیدانم ایا سوتالول مصرف کنم‌ درست است من‌ نمیدانم چرا زیاد حس خوبی ندارم به تجویزقرصها . خواستم‌بدانم ایا از نظر شما ایندقرص برایم خوب است یا خیر.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۶ فروردین ۹۹( ۳ ماه پیش)

      سلام و عرض ادب
      متاسفانه توضیحات شما در مورد بی نظمی قلبی که نیاز به مصرف آمیودارون و یا سوتالول کافی نیست لطفاً در صورتی که نوار قلبی که در ان آریتمی قلبی شما ثبت شده است، دارید بفرستید همچنین توصیه می کنم با توجه به مصرف آمیودارون آزمایشهای تست های تیروئیدی را انجام دهید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

۹۴
۲