از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبدرد قفسه سینه - پرسش 3528
شهره سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 452 درد قفسه سینه
من امروز صبح قسمت راست بدنم درد گرفت بعد از نیم ساعت خوب شد .زمانی که نهار خوردم به علت سردرد شدی میگرنی یک قرص کدئین خوردم (،در ضمن قرص،مترونید غروب هم می خورم. ) .بعد از مصرف کدئین بعد از غذا ،درد شدیدمعده قفسه سینه که به پشتم میزد شروع شد که خیلی شدید بود بعد از نیم ساعت وبا خوردن عسل بهتر شد ،ولی تا زمانی که نشستم درد ندارم ویا خیلی کمه ،ولی همین که راه می رم درد شدید زیر جناق سینه قفسه سینه پشتم دارم که سریعا میشبنم ،حدودا از ظهر تا الان که تقریبا 5،صبحه به همین حالت هستم .ایا باید به پزشک مراجعه کنم .
به خاطر شرایط کرونا ترسیدم به درمانگاه برم.ولی میترسم که مشکل قلبی باشه
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
شما دچار حمله قلبی شده اید و باید در اسرع وقت به یک بیمارستان مجهز به امکانات قلبی مراجعه فرمایید