از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبدرد قلبی - پرسش 2499
امیر چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 444 درد قفسه سینه
با سلام 2روزه قلبم به مدت 1یا2دقیقه درد میگیره به طوری که انگار میخواد از کار بیفته آیا خیلی خطرناکه یا مشکلی نیست در ضمن پارسال برج4 آنژیو شدم که عروق ریز قلبم تنگی داشت وخون به آرامی وکندی میرسید مصرف آسپرین وقرص چربی هم دارم با اینکه چربی بالا ندارم
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸( 6 سال پیش)
لطفاً در اولین فرصت یک نوار قلب بگیرید
شما مبتلا به تالاسمی مینور هستید و نیاز به مصرف روزانه یک عدد فولیک اسید دارید