از دکتر بپرسید

درد قلبی - پرسش 2499

  • تصویر کاربر امیر چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 444 درد قفسه سینه
    با سلام 2روزه قلبم به مدت 1یا2دقیقه درد میگیره به طوری که انگار میخواد از کار بیفته آیا خیلی خطرناکه یا مشکلی نیست در ضمن پارسال برج4 آنژیو شدم که عروق ریز قلبم تنگی داشت وخون به آرامی وکندی میرسید مصرف آسپرین وقرص چربی هم دارم با اینکه چربی بالا ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      لطفاً در اولین فرصت یک نوار قلب بگیرید
       شما مبتلا به تالاسمی مینور هستید و نیاز به مصرف روزانه یک عدد فولیک اسید دارید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.