از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبگرفتگی عروق کرونر - پرسش 2295
علی شنبه ۹ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 475 گرفتگی عروق
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۹ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
آثار باقی مانده از سکته قلبی بر روی عضله قلب تا حدودی برگشت پذیر هست ولی نه به طور کامل. بعد از باز کردن عروق گرفته به روش عمل جراحی یا آنژیوپلاستی و استنت گذاری، شما نیازمند استفاده از رژیم غذایی و اصلاح عادات رفتاری و مصرف مداوم دارو هستید. در صورت رعایت همه موارد بالا می توان به بازگشت هر چه بهتر وضعیت عضله بطنی به پیش از سکته قلبی امیدوار بود.