از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبنامرتبی ضربان قلب - پرسش 2491
مریم چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 614 تپش قلب
سلام وقت بخیر اقای دکتر ۳۷ ساله هستمیک هفته ای بود که قلبم درد میکردبه دکتر مراجعه کردم استرس اکو وهولتر بهم وصل کردند که جواب استرس اکو خوب بود ولی هولتر یکسری جاها ضربان قلبم نرمال نبود که دکتر قرص وارفارین تجویز نموند وگفتند سه ماهه دیگه مراجعه مجدد داشته باشید وگفتند مربوط به رگ اضافی هستش درصورتیکه که اصلا تپش قلب نداشتم لطف کنیددکتر راهنمایی کنید ایادبا قرص برطرف میشه یا باید ابلیشن کنم دکتر جان چیز مهمی هست یانه خیلی استرس دارم
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸( 6 سال پیش)
لطفاً نتیجه استرس اکو و هولتر را بفرستید