از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب مصرف پرو پرانول - پرسش 3610
حسین چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 438 تپش قلب
سلام و خسته نباشید
من مادرم رو حدود 9 ماه پیش از دست دادم و پس از آن بخاطر وضعیت روحی نامناسب دچار تپش قلب و آریتمی های شدید شدم. برخی مواقع و بصورت موردی پروپرانول مصرف میکردم تا اینکه امروز بخاطر تپش بسیار زیاد مجبور بخ مصرف 5 عدد دوز 10 تایی شدم. چه تجویزی را بصورت روتین پیشنهاد می فرمایید و آیا اینکه نیاز به اکو و ... دارم؟
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
پیشنهاد می کنم که قبل از شروع هر دارویی یک هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته بگیرید