از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب آنژیوگرافی صرفاً یک روش تشخیصی است و نه درمانی ولی در صورت نیاز به تعبیه استنت همزمان با آنژیوگرافی میتوان آنژیوپلاستی را هم انجام داد که مقوله جدا از آنژیوگرافی استقلب - پرسش 1688
مهلا یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 485 آنژیوگرافی
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
در مورد بیمار شما سیتی آنژیو اولویت دوم هست و در درجه اول بنده هم آنژیوگرافی رو پیشنهاد می کنم چون در ایشون بیشتر احتمال وجود بیماری هست تا عدم وجود بیماری