از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادببیماری قلبی گرفتگی دریچه - پرسش 3303
مینا دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 707 سایر بیماری های قلب
با عرض سلام وادب حضور شما بنده زن داداشم بار دار و سه ماه داره خیلی نفسش می گرفت دکتر سونو از پا و اکو داخلی از قلب گرفتن و گفتن کمی دریچه قلب مشکل داره و خفیف هست و به ایشان قرص کونکور دادن به نظر شما جناب دکتر برا سلامتی خودش و جنین خطرناک نیست ممنون از لطفت.ن
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
در صورتی که علت مهمی برای تنگی نفس ایشان پیدا نشود توصیه میکنم که از دارویی استفاده نکنند