از دکتر بپرسید

بیماری قلبی گرفتگی دریچه - پرسش 3303

  • تصویر کاربر مینا دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 707 سایر بیماری های قلب
    با عرض سلام وادب حضور شما بنده زن داداشم بار دار و سه ماه داره خیلی نفسش می گرفت دکتر سونو از پا و اکو داخلی از قلب گرفتن و گفتن کمی دریچه قلب مشکل داره و خفیف هست و به ایشان قرص کونکور دادن به نظر شما جناب دکتر برا سلامتی خودش و جنین خطرناک نیست ممنون از لطفت.ن
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      در صورتی که علت مهمی برای تنگی نفس ایشان پیدا نشود توصیه می‌کنم که از دارویی استفاده نکنند

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.