از دکتر بپرسید

۹۴۷۴۳ - پرسش 5857

  • تصویر کاربر امیر سه شنبه ۲۳ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 423 تپش قلب
    سلام دکتر گرامی 
    بنده ۴۰ سالمه از ۲۰ سالگی هر دو تا سه ماه یه بار تپش قلب شدید میگیرم از ۶۰ به ۱۵۰ همراه با عرق و تنگی نفس و … بعد ۵ تا ۳۰ دقیقه خوب میشه و کنترلش میکنم آیا نیاز به سوزاندن عصب قلب دارم؟ طبق اکو بخش مکانیکی قلبم سالمه یکبار دو سال پیش در زمان تپش نوار گرفتم که پیوست میکنم هر سه ماه وقتی یه حرکت آنی نیکنم مثلا یهو پاشم اینطور میشه هیچ دکتری جواب قاطع نمیده آیا درمان دارویی کامل داره؟ کمک کنید لطفا ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۳ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که این نوار قلب در زمان طپش قلب گرفته شده باشد و نه بافاصله کوتاهی بعد از از بین رفتن طپش قلب، نیاز به ابلیشن نیست و در غیر اینصورت نمی توان پاسخ دقیقی به سوال شما داد

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.