از دکتر بپرسید
۹۴۷۴۳ - پرسش 5857
امیر سه شنبه ۲۳ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 423 تپش قلب
بنده ۴۰ سالمه از ۲۰ سالگی هر دو تا سه ماه یه بار تپش قلب شدید میگیرم از ۶۰ به ۱۵۰ همراه با عرق و تنگی نفس و … بعد ۵ تا ۳۰ دقیقه خوب میشه و کنترلش میکنم آیا نیاز به سوزاندن عصب قلب دارم؟ طبق اکو بخش مکانیکی قلبم سالمه یکبار دو سال پیش در زمان تپش نوار گرفتم که پیوست میکنم هر سه ماه وقتی یه حرکت آنی نیکنم مثلا یهو پاشم اینطور میشه هیچ دکتری جواب قاطع نمیده آیا درمان دارویی کامل داره؟ کمک کنید لطفا ممنون
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۳ دی ۹۹( 5 سال پیش)