از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر نرگس جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 479 مشاهده پرسش
    سلام من به پزشک متخصص قلب مراجعه کردم افتادگی دریچه قلب تشخیص دادند و گفتند احتمالا در آینده احتیاج به عمل خواهم داشت. اما فعلا لازم‌نیست. من قبلا پیاده روی و کوه‌نوردی سبک انجام می‌دادم آیا می‌توانم به این فعالیت‌ها ادامه بدهم؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی خود را بفرستید
  • تصویر کاربر صادق جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 1039 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکترجواب بدیدممنونم دیشب بهتون پیام دادم حاله مریضمون خوب نیست
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب متاسفانه با اطلاعات ارائه شده نمی توان اظهار نظر دقیقی کرد
  • تصویر کاربر فریبا جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 578 مشاهده پرسش
    پرولاپس خفیف دریچه میترال دارم ۵۹سالهو سیگاری هستم پارسال هولتر گذاشتن پزشک و گفتن پی ام سی دارم که مشکلی نیست و دارو ندادن. گاهی بخاطر استرس پروپرانول ۱۰میخورم ایا باید اسپرین بخورم. فشارم هم گاهی ۱۴/۹و گاهی نرماله ممنون از پاسخ
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بر اساس اطلاعات ارائه شده نمی توان در مورد نیاز به مصرف آسپرین اظهار نظر کرد و نیاز به اطلاعات چربی خون شما دارم
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      و همچنین داروهای مصرفی
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر سحر جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 484 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکترمن دچار افتادگی دریچه میترال ونارسایی خفیف دریچه میترال هستم ضربان قلب بالا دارم ودست چپمم خیلی میگیره پراپرانولول 20مصرف میکنم بااین حال حالم بهترنشده بایدچیکارکنم تا بهترشم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً از نظر سایر عوامل ایجاد کننده درد دست بررسی شوید و آلپرازولام را به داروهای مصرفی اضافه بفرمائید
    2. تصویر کاربر سحر جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      دکترجواب اکو براتون فرستادم میشه راهنماییم کنین
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      پنتوپرازول را به داروهای مصرفی اضافه کنید و سالیانه یک بار اکوکاردیوگرافی را تکرار کنید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر صادق جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 902 مشاهده پرسش
    اقای دکترنتونستم عکسشوبفرستم ولی قندخونش ۷۶ وچربی خونش ۵۶ است قرص چربی ۴۰ هرروزمیخورن یکی
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      متاسفانه با توضیحات ارائه شده نمی توان اظهار نظر دقیقی کرد
  • تصویر کاربر ارش جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 456 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر خسته نباشید من یه مدت پیش سیگار خیلی کشیدم و تپش قلب داشتم‌و همزمان بدون گرم کردن شروع ب شنا زدن‌و وزنه زدن کردم و درست بعد این کار با هر تپش یک درد کوچک در قلبم حس کردم تا یکی دو روز اینجور بودم و بعد رفتم دکتر اکو دادم گفت قلبت هیچ مشکلی نداره و دریچه میترال قلبت یکم افتاده میخوام بدونم ایا برای ورزش بدنسازی حرفه ای مشکلی دارم جناب دکتر مشکل دریچه قلبم مادر زادیه یا مربوط به اون کار اشتباه خودمه من ۲۳سالمه اقای دکتر با تشکر فراوان از وقت گذاشتن شما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب مشکل جدی ندارید و مادرزادی است و فعالیت ورزشی بلامانع است
  • تصویر کاربر حسن دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 586 مشاهده پرسش
    باسلام وعرض ادب خدمت آقای دکتر
    مرد48ساله هستم ازمشکلات زیر چندسال رنج می برم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید خدا خیرتون بده
    ۱: تنگی نفس درحالت نشسته گاهی
    ۲: تنگی نفس درخواب که موجب بیدار شدنم ازخواب میشه دهانم کاملا خشک میشه
    ۳: خس خس سینه درخواب
    ۴:فشارخون مدتیه ۱۳روی ۸یا۹
    ۵: گاهی روی صورتم انگارمورچه یاپشه راه میره
    ۶: سردردوسرگیجه هم مدتی دارم
    اکوقلب سالی ی باررفتم فقط افتادگی دریچه قلب مادرزادی دارم بقیه سی تی مغزوریه وسونوگرافی کلیه ومجاری ادراری مشکل نبود دوبارم آندوسکوپی معده شدم مشکلی نبود
    تصویرآخرین اکوی قلب روخدمت تون ارسال کردم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً از پنتوپرازول استفاده بفرمایید و در صورتی که اضافه وزن دارید با رژیم غذایی مناسب و ورزش به وزن ایده‌آل برسید
  • تصویر کاربر زینب دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 438 مشاهده پرسش
    سلام.من از دوماه پیش تنگی نفس و تپش شدید قلب گرفتم به دکتر متخصص قلب مراجعه کردم بعد اکو و نوار قلب گفتن شلی دریچه میترال داری و پروپرانول ۱۰ روزی دو تا دادن.بعد دو هفته تپش کمتر شد اما تنگی نفس بود دوباره به دکتر دیگه ای مراجه کردم تست ورزش گرفتن گفتن وضعیت رگهای قلبت خوبه بیزوپرولول ۲/۵ و گاباپنتین دادن و گفتن اصلا به دردها توجه نکن...اما الان تپش قلبم کمتر شده اما چند ساعت در روز گرفتگی قفسه سینه و تنگی نفس در حالت خوابیده و نشسته دارم و بعضی وقتها احساس سرفه چکار کنم؟ اکو و نوار قلب پیوست شد
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً پنتوپرازول را به داروهای مصرفی اضافه بفرمائید
  • تصویر کاربر رضا یکشنبه ۶ تیر ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر میخوام عمل کلیه انجام بدم نتیجه اکو بهم گفتن low risk میتونم کلیه عمل کنم دکتر خودم گفته مشکلی برای عمل کلیه ندارم میخواستم نظر شما درباره low risk بدونم آیا مشکلی نداره
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۶ تیر ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر منعی برای جراحی ندارید
  • تصویر کاربر سهرابی جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 416 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    آقای دکتر قبلا یک سوال پرسیده بودم درباره درد طرف چپ قفسه سینه
    الان هم تست ورزش انجام داده ام هم اکو و نوارقلب گرفتم
    چطور برای شما بفرستم تا شما تشخیص بدید
    شما فرمودید که برم پیش آقای دکتر نقش تبریزی که متاسفانه تا یک ماه دیگر نوبت ندارند بنابراین از شما خواهشمندم که تشخیص خود را بگویید
    خواهشمندم که راهنمایی کنید از چه طریقی عکس مدارک رو بفرستم
    با تشکر از لطف شما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض با استفاده از راهنمایی ارائه شده در پایین صفحه ارسال سوال و بخش تصاویر پیوست
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.