از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر Abolfaz جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ..من ۳۰ سالمه وچند سالی هست که دچار استرس شدید وتپش قلب هستم وموقع بلند شدن ضربانم کمی بالا میره و بعد غذا این تپش بیشتر میشه وپرانول ۲۰ مصرف می کنم خیلی وقته ویک بار هم چن سال قبل اکو دادم گفتن دریچه میترال خیلی کم شل کار میکنه ومشکلی نداره وتو این چند سال این تپش واسترس کم وزیاد میشه ویه مدتی حتی پرانول نخوردم وخوب شده بود اما دوباره برگشت ودر ضمن خیلی وسواس هستم یه مدت فقط فشارمو چک میکردم با اینکه فشارم نرمال و بیشنر ۱۰_۱۱ است والان دوباره وسواس تپش قلب گرفتم وهی ضربانم رو چک میکنم و هر وقت وساس دارم این استرس و تپش بیشتر میشه ..ممنون میشم راهنمای کنید ودرضمن ورزش هم میکردم فوتبال وبدنسازی..
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً پروپرانولول را ادامه داده و به یکی از همکاران محترم روانپزشک مراجعه بفرمایید
  • تصویر کاربر آزاد جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 350 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتربرادرم مدتی است فشارخون بالا گرفته ماکسیمم تا۱۹ میره ومینیمم تا۱۵ اومد امشب وپس از مدتی ماکسیمم تا ۱۳ میادولی مینیمم نهایتا از ۱۰ پایین ترنمیاد چه کنم برایش باسپاس
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیاز به مصرف دارو و بررسی از نظر علل ثانویه فشارخون دارند
  • تصویر کاربر سیما جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 450 مشاهده پرسش
    سلام ۳۱سالمه ۲۱هفته باردارم میخواستم بخوابم که یهو قلبم دردگرفت احساس سنگینی میکنه این در درددرگردن چپم ‌بازوی چپم دارم یک ساعتی شده برطرف نشده
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً جهت ویزیت و گرفتن نوار قلب و انجام اکوکاردیوگرافی به نزدیک ترین مرکز درمانی مراجعه بفرمایید
  • تصویر کاربر رسولی جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 392 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر محترم ، ای اف قلب پدرم 15ـــــــ10 هست ایا اگر باتری بزاریم از نظر عمر پزشکی ایشون چند سالی میتونن زنده بمونن ، البته تعیین عمر میدونم که قطعی نیست ولی بر اساس باتری و ای اف مذکور پرسیدم و اینکه در کل باتری چقدر میتونه کمک کننده باشه .
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر نوار قلب ایشان را بفرستید
  • تصویر کاربر امیر سه شنبه ۸ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 309 مشاهده پرسش
    سلام‌ داروی‌ مگزیلتن‌ ۲۰۰چندروز‌ کمیاب‌ شده‌ داروی‌ جایگزین‌ دارد
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر
    2. تصویر کاربر امیر شنبه ۵ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام‌ چکارکنیم‌ داروی‌ مگزیلتن‌ نیست‌ تو‌ داروخانه‌ های‌ سطح‌ اهواز‌ شما‌ جایی‌ سراغ‌ دا رید‌ بر‌یم‌ تهیه‌ کنیم‌ ازشما‌ تشکرمیکنم‌ که‌ به‌ سوالات‌ مبهم‌ ما‌ جواب‌ میدهید
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۸ تیر ۰( 4 سال پیش)
      متاسفانه خیر
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سحر جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 565 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید من به دکتر قلب مراجعه کردم گفتن افتادگی میترال خفیف دارم و طبش بالا بهم آنژیپول دادن ، وقتی می خورم سرگیجه میگیرم ، سوزش قفسه سینه دارم و سوزش در کتف چپ ضربانمم بین ۴۰ و ۵۰ است، آیا این ها طبیعی است ؟ سنم۲۴
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً آنژیپول را قطع و از پنتوپرازول استفاده بفرمایید
  • تصویر کاربر فاطمه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 414 مشاهده پرسش
    با سلام
    دختر ۲۴ ساله هستم که تقریبن سه ماهه متوجه برجستگی یا ورم سفت در ساق پا شدم(انگار یه قسمتش گودی داره بالا و پایینش ورم) درد های متفاوتی میگیره پام‌ جوری که نمی تونم الگوی مشخصی رو بگم. شغلم طوریه که گاهی ایستادن و راه رفتن و گاهی نشستن طولانی مدت دارم.
    به نظر شما علت چی می تونه باشه؟
    سونوگرافی عروق پا لازمه یا ام آر آی؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب به احتمال بسیار زیاد مسئله مهمی نیست ولی توصیه می‌کنم که یک سونوگرافی داپلر وریدی انجام دهید
  • تصویر کاربر مریم جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 455 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    ۲۸ ساله هستم چند ساله در فواصل زمانی چند ماهه احساس نامنظمی ضربان قلب داشتم چندبار دکتر قلب مراجعه کردم در نوار قلب st dep داشتم ولی میگفتن چیزی نیست استرس نداشته باش. ولی یک بار در حالت استراحت و نشسته افزایش ضربان قلب تا ۲۷۰ داشتم همان لحظه استریپ و نوار قلب گرفتم.دکتر قزوین گفتن psvt و درمان ابلیشن
    تهران هم دکتر اورعی درمان را ابلیشن گفتن
    بنظر شما میتواتم قزوین ابلیشن کنم یا تهران که بیمارستان دی و نیکان را معرفی کردن؟
    شما کجا را توصیه میکنید که نتیجه موفقیت آمیز باشد و چیکار کنم ؟و نگرانم یک سال دیگر دوباره این اتفاق برام پیش نیاد و یه نقطه جا نماند
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب دکتر اورعی یکی از بهترین های این کار است
  • تصویر کاربر جمیله جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 667 مشاهده پرسش
    سلام، خسته نباشید، من از طریق محل این پیام رو ارسال کردم، وبدستم نرسیده، من یک خانم 40ساله هستم یک متوجه شدم فشار ریه بالا دارم و دوتا از دریچه ها قلبم گشاد شدن، چند روزی هستم در خواب دچار تنگی نفس میشم و درد در ناحیه سینه، استان سیستان و بلوچستان پزشکان مهارت کافی ندارن، الان خواهشا راهنمایی کنید چه کار کنم ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی خود را بفرستید
  • تصویر کاربر Nb جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 286 مشاهده پرسش
    سلام آیا مصرف گیاه شنبلیله در رگ اضاف قلب ک با بیزوپرولول و لگزتال تحت درمان هست مضر هست
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۴ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.