از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر مریم شنبه ۱ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشید پدر من نارسایی قلبی با ef:25%و دیابت دارند و داروهای کنکور ۱۰ میلی گرم ۱ عدد صبح و نیم عدد عصر و لوزار ۲۵ صبح و شب و متفورمین و انسولین و اتورواستاتین میخورند نبضشون ۵۸ و فشارشون ۱۳ روی ۸/5بود و اکسیژنشون ۹۲ بود . خواست بدونم وضعیتشون چطوره؟ چون کنکور میخورند ممکنه به خاطر اون نبضشون ۵۸ باشه؟
    ممنون میشم جوابمو بدین
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله این میزان ضربان قلب بعلت مصرف کانکور و کاملآ قابل قبول. مناسب است
  • تصویر کاربر پریسای شنبه ۱ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    وقت بخیر
    آقای دکتر آیا استرس و هیجان ناگهانی می تونه درد قلبی ایجاد کنه؟
    من نارسایی قلبی دارم ef قلبم ۳۰ هست
    از چیزی ترسیدم خیلی. الان درد سینه دارم
    نمیدونم از قلبم هست یا استرس
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله میتواند. با توجه به توضیحات شما امکان گرفتگی عروق قلبی نیز وجود دارد در صورتی که قبلاً آنژیوگرافی شده آید لطفاً تصویر گزارش آنژیوگرافی را بفرستید
    2. تصویر کاربر پریسای شنبه ۱ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      خیر تا به حال آنژیوگرافی انجام ندادم
      مشکل دریچه آئورت دارم
      دردم بعد از مدتی رفع شد
      آیا لازمه مراجعه کنم؟ باید آنژیوگرافی انجام بدم؟
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      بله
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر نيما جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب
    من مرد هستم و سنم ٣٤سال است و ورزش منظمي هم انچنان ندارم حدود چندين سال است كه تعداد ضربان قلبم روي 56تا ٥٨ است خواستم بدونم مشكلي نداره ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض غدر صورتی که در حین فعالیت میزان ضربان قلب افزایش یابد مشکلی ندارید
  • تصویر کاربر محمودی جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 413 مشاهده پرسش
    با سلام من ۴۲ ساله موقع استراحت ضربان قلبم تا ۶۴ هم میرسه ولی موقع فعالیت ۹۰ تا ۱۰۰ هم میرسه اکو شدم گفتن پرولاپس میترال داری و تست ورزش ام هم منفی شده علت چیست با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب این وضعیت طبیعی است و مشکلی وجود ندارد
  • تصویر کاربر سحر جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 489 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر آقای دکتر من مچ پای چپم ۷ ساله خونمردگی داره اما الان دو سه ماهه دیدن پشت زانوهام هردوپام ی چندتا رگ آبی پررنگ با تورم خیلی کم و کمی مویرگ رنگی هست میگن واریس هست اما دکتر نرفتم چون اینجا دسترسی ندارم و چون هنوز مجردم و ۳۲ سال دارم خیلی میترسم بخاطر آینده ام و اینکه واریس مشکل ساز نشه. میشه لطفا راهنمایی کنید.
    و آیا با لیزر دائمی و بدون بازگشت مداوا میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله امکان درمان با لیزر یا تزریق هست
    2. تصویر کاربر سحر جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      ممنون آقای دکتر. فقط ببخشید میدانید هزینه لیزر یا تزریق چقدر میشه؟ و آیا بیمه تامین اجتماعی براش قابل قبول هست؟
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      متاسفانه خیر لطفاً در این مورد از مرکز مورد نظر استعلام بفرمایید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سینا جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 395 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر این سی تی اسکن حدودا ۲۰ روز بعد از مرخص شدن از بستری برای کرونا گرفته شده - تشخیصتون چیه دکتر با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب مشکلات ریوی قدیمی که ارتباطی با کرونا ندارد. لطفاً با یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای ریوی مشورت بفرمایید
  • تصویر کاربر کورش جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 325 مشاهده پرسش
    آقای دکتر من لرزش قلب دارم امکانش هست نوار من رو ببینید
    و سوال دیگه اینکه چرا لرزش قلب من با متورال یا پروپرانول تشدید میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نوار قلب طبیعی است ولی ضربان قلب در محدوده طبیعی بالا است. احتمالاً دوز متورال یا پروپرانولول مصرفی کافی نیست و نیاز به افزایش دوز دارو است
  • تصویر کاربر ستاره جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 416 مشاهده پرسش
    بابام هفتاد و پنج سالشه ef بیست درصد. فکر می کنید چقدر دیگه زنده می مونه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در این مورد نمیتوان اظهار نظر دقیقی کرد
  • تصویر کاربر زهرا جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 429 مشاهده پرسش
    مادرم اصلا دستشویی نمیره یبوست یبوست نمیدونم چه دارویی برطرف شه هر دکتری خواسته رفتیم اما یبوست خوی نمیشه خواهش راهنمایی بفرمائید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب از غذاهای گیاهی و میوه های تازه و سبزیجات استفاده کنند و در صورت عدم پاسخ مناسب از شربت لاکتولوز استفاده کنند
  • تصویر کاربر زهرا جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 462 مشاهده پرسش
    سلام مادرم مبتلا به کرونا شده اوایل بدن درد داست سردرد شدید اما الان تنگی نفس داره خیلی دکتر رفتیم دوبار که اکسیژن خونشون گرفتن اول ۹۴ بعد شد ۸۴الانم ۹۳تا ۹۴ تا ۹۸اما تنگی نفس خیلی اذیت میکنه سی تی گفتن‌‌ بگیره اما دکتر عرض کرده نیاز نیس لطفا راهنمایی بفرمائید..
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً حتماً سی تی اسکن را انجام دهید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.