از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر Sarah جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 437 مشاهده پرسش
    عرض ادب
    خانم هستم ۳۶ ساله
    مبتلا به hcm
    دوسال پیش برام ICD گذاشتن
    اخیرا دچار حمله تشنج شدم و از اون زمان احساس می کنم ضربانم نامنظمه و احساس ناراحتی دارم تو قفسه سینه و پشت قلبم
    آیا این مشکل رفع میشه؟ آیا باید مراجعه کنم به دکتر قلبم؟
    ضمنا دیلتیازم و گاهی پرانول مصرف می کنم
    ممنونم از وقتی که میذارید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب آنالیز ICD مشخص خواهد کرد که آیا حمله مورد اشاره ناشی از آریتمی است یا خیر و آیا آریتمی دارید یا خیر. لطفاً جهت آنالیز به پزشک محترم معالج خود مراجعه بفرمائید
  • تصویر کاربر حنانه جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 503 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر دختری ۲۰ ساله هستم من در پیشانیم بالای ابرو تا پیشونی یه رگ برجسته ی دوشاخه دارم
    که نمایان میشه وقتی سرم و پایین میارم و این موضوع خیلی ناراحتم کرده وجود این رنگ چه دلیلی داره و آیا میشه رفعش کرد که خطر ناک نباشه؟ برای رفعش باید چی کار کنم
    لطفا کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر واضحی از آن را بفرستید
    2. تصویر کاربر حنانه جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام آقای دکتر در ارتباط با رگ پیشانی که فرمودین عکس بفرستم به این شکله کاملا با لمس احساس میشه لطفا کمکم کنید
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      تصویر ارسالی نشانگر ورید طبیعی پوست است که نیازی به درمان ندارد و هر گونه اقدام برای برطرف کردن آن ممکن است که منجر به ایجاد اشکال جدیدی شود
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر کیوات پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 393 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر وقت بخیر.مادرم رگهای قلبش گرفتگی داره و دکترا گفتن باید آنژیو و فنر بذاری ودفترچه روستایی داره ووضعیت مالی ضعیف هست راهنمایی میخواستم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب برای انجام آنژیوگرافی به یکی از مراکز دولتی مراجعه بفرمایید
  • تصویر کاربر یاسری پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    با سلام میخواستم ببینم تست ورزشم خوبه یا نه
    ۴۱ سالمه استرس زیاد دارم همه متخصص ها میگن خوبی ولی بد بین هستم زیاد چیکار باید بکنم که خوب شم؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر تمام صفحات تست ورزش را بفرستید
  • تصویر کاربر Hhhhhh پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 442 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من ۱۴ سالمه و هر چند وقت یک بار یعنی ۲ ۳ ماه یک بار سمت چپ سینم یعنی قلبم تیر میکشه و با دم و باز دم بدتر میشه و چند ساعت طول میکشه تا خوب بشه به نظر شما خطرناکه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر نگران نباشید
  • تصویر کاربر رضا چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 506 مشاهده پرسش
    قرص پروپرانول ۲۰ روزی ۲ عدد ولوزاراتان۵۰ روزی۲عدد میتوانم املودیپن۵ مصرف بکنم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض بعنوان جایگزین یا مکمل؟ لطفاً میزان فشار خون و ضربان قلب را نیز بفرمایید
  • تصویر کاربر 10101 چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 408 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید.
    ببخشید آقای دکتر من تپش قلب دارم و چند روزه احساس بیحالی میکنم و گاهی وقتا احساس گرگرفتگی دارم انگار دمای بدنم میره بالا و سرم سنگین میشه در ضمن اکثر اوقات با تپش قلب دستام درد میگیرن.قفسه سینم هم میسوزه البته نه همیشه. گاهی موقع ها.به نظرتون مشکل از چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض احتمالاً عصبی است
  • تصویر کاربر زری چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 853 مشاهده پرسش
    باسلام
    اقای دکتر وقتی استرسی و عصبی میشم تپش قلب میگیرم خیلی شدید با ضربه های که حسش میکنم دکتر رفتم ازمایش و نوار قلب و اکو گرفتن گفتن چیزی نیست فقط قرص پراپرانولو 10دادن ولی اروم نشدم 20خوردم اروم شدم ولی متاسفانه ساعت نه صبح یک ظهر ده شب و سه صبح قرص بخورم تا اروم بشه تپشم حالا هی می ترسم خوردن چهار تا قرص پراپرانول 20ضرر داشته باشه ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب از آلپرازولام و پروپرانولول ۲۰ میلی گرم روزانه سه بار استفاده بفرمائید. در صورتی که ضربان قلب بیش از ۶۰ در دقیقه و فشارخون سیستولی بیش از ده ( صد میلی متر جیوه) باشد جای نگرانی نیست
  • تصویر کاربر رها چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 483 مشاهده پرسش
    سلام.من الان۲ساله که هرشب یک دونه قرص پروپرانول ۱۰میخوردم البته سال اول روزی دوتا میخوردم بعد کردمش شبی یک عدد الان میخام اقدام کنم واسه بارداری میخام بپرسم چطوری ترکش کنم که عوارضی برام نداشته باشه و چندروز قبل از اقدام به بارداری باید کلا قطعش کنم؟؟ قلبمم مشکلی نداره فقط برای استرس دکتر تجویز کرده بود که بهمم گفته بود هروقت بخوای میتونی قطعش کنی.لطفا راهنمایی کنید چون میخام باردار بشم.باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً روزانه ۵ میلی گرم پروپرانولول استفاده کرده و پس از یک هفته قطع کنید
  • تصویر کاربر رضایی چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 590 مشاهده پرسش
    سلام متوپرولول،متازیرو ،متورال بیزوپرولول و پرو پرانولول کدام قوی تر است؟و کدام ضعیف تر؟قبلا از پاسخگو ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب برای چه منظوری؟
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.