از دکتر بپرسید
وحیدی دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 597 مشاهده پرسش
نوار قلب گرفته میخاستم بدونم مشکلش داره یا نه
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
آقای دکتر بنده ارثی و استرس کاری فشار خون دارم و با مراجعه به دکتر فرمودند مشکلی نیست چهار هفته پیش کرونا نسبتا خفیف گرفتم و با مراجه دکتر عفونی 54 روز فاویپیراویر مصرف کردم
الان با توجه به کنتررل اکسیژن و منفی شدن کرونا وقتی کنترل میکنم ضربانم در حالت استراحت کامل تا 55 پایین میاد درد هم ندارم اداره و سر کار میرم پ
آیا ضربان 55 در حالت استراحت طبیعیه ؟شما فرمودید باید 60به بالا باشه؟
لطفا راهنمایی بفرمایید
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
بنده۴۱ سالمه و فشار مینیمم خونم بالاست
و روی ۹ است
آدم پر استرس و زود عصبانی میشم
میشود راهنمایی ام کنید؟؟
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)