از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر غفاری سه شنبه ۸ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 490 مشاهده پرسش
    با عرض سلام وخسته نباشید اقای دکتر ۱۲ سالمه فشار خونم میره ۲۱ روی ۳ میتونه از چی باشه تپش قلبم هم ۱۹۹ متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۸ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب حتما نیاز به بررسی علل ثانویه فشارخون خون دارید لطفاً جهت بررسی های لازم در اسرع وقت به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق و یا نفرولوژیست مراجعه بفرمائید
  • تصویر کاربر M سه شنبه ۸ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 360 مشاهده پرسش
    سلام دکتر...
    حدود شیش ماه میشه به تنگی نفس دچار شدم‌ که هنگام دراز کشیدن سخت تر میشه و بخار آب حمام و بوی دود و غیره بسیار منو آزار میده ... اکو قلب دادم و مشکلی نداشتم .. تپش قلب شدید دارم که هر از گاهی دچارش میشم و تنفسم سخت تر میشه ..هیچ دخانیاتی مصرف نمیکنم و نکردم ... اسپری تنفسی و شربت سالبوتامول مصرف میکنم ..
    با اینحال نفس عمیق نمیتونم بکشم و خیلی اذیت میشم از این بابت ...
    ممنون میشم منو راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۸ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که سن بالایی ندارد و ریسک فاکتورهای بیماری های قلبی ندارید احتمال اینکه تنگی نفس شما منشا قلبی داشته باشد کم است و در این صورت توصیه می کنم که با یکی از همکاران محترم بیماری های ریوی مشورت بفرمایید
  • تصویر کاربر یاسین سه شنبه ۸ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    باسلام واحترام
    دکتر عزیز وارجمند ،خسته نباشید،یکسال ودو ماه هست که دوتا فنر گذاشتم ،انژوپلاستی،بعداز یکسال ودوماه؛
    1.ایا میتوانم ورزش بدنسازی انجام دهم؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۸ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر
  • تصویر کاربر حمید سه شنبه ۸ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 451 مشاهده پرسش
    سلام 41سالمه خوب نمیتوانم نفس عمیق بکشم فشارم خیلی بالا میره.رفتم آنژیو بیمارستان آنژیو کردن بگفتن 60 تا90 درصد رگ اصلی مسدود که فنر4نداریم الان اگه برم بیمارستان دیگه نفس عمیق کشیدن خوب میشه میتونم مثل قبل راننده تریلی ام کارکنم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۸ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش آنژیوگرافی خود را بفرستید
  • تصویر کاربر مجید سه شنبه ۸ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 898 مشاهده پرسش
    با عرض سلام . برای مادم دکتر قلب اسکن هستهای نوشت. قبلا فنر گذاشته .میخواستم بدونم طبق این جمله اسکن هسته ای احتما گرفتگی در ناحیه استند وجود دارد و اگر وجود دارد درمانش چیست؟inferior and inferolateral walls infarction
    with moderate viability( partial thickness MI or hibernate myocardium) and .inducible severe ischemia in distal part( likely salvageable)
    function study showed regional hypokinesia and redused systolic thickening in basal part of the inferior and inferolateral walls.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۸ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب برای تطابق گزارش اسکن هسته ای و محل استنت گذاشته شده نیاز به ارسال گزارش آنژیوپلاستی است
  • تصویر کاربر رسول جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 384 مشاهده پرسش
    باسلام
    اینجانب مبتلا به بیماری ژنتیکی دستروفی عضلانی از نوع میتونی می باشم. چند سالی است با مصرف کپسول مگزیلیتین ٢٠٠ به همراه استازولامید ، شرایط پایدار و مساعدی داشتم ولی با وجود نایاب شدن این دارو دیگر شرایط مساعدی ندارم. از جنابعالی خواهشمندم در صورت معرفی دارویی مشابه این کپسول به بنده معرفی نمایید.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۱ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب متاسفانه مگزیلیتین جایگزینی ندارد
  • تصویر کاربر آیلین دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    سلام من پشت قلب سمت چپم از دیشب داره درد میکنه میگیره و ول میکنه میخواستم بدونم از چیه؟
    و چیکار کنم که خوب بشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک نوار قلب بگیرید
  • تصویر کاربر زرین دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    درود بنده از سال ۸۹ متوجه درد وورم پای راستم شدم که بعد از انجام آزمایشات وسونگرافی داپلر پزشکان تشخیص دی وی تی دادن که چند روز بستری شدم وتحت درمان قرار گرفتم بعداز چند ماه داروهای وارفارینموقطع کردم وبعداز چند ماه مجددا دچار دی وی تی شدم که پزشکان تجویز کردن تااخرعمرم باید وارفرین مصرف کنم ضمنا دراون دوسال وماقبلش زیاد داروی مسکن مصرف میکردم خودم به این نتیجه رسیدم که علت دی وی تی شاید براثر داروهای مسکنی بود که خوردم به نظرتون درمان میشوم که دیگه دارو مصرف نکنم یانه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که علتی برای DVT نداشته اید با دو بار دی وی تی نیاز به مصرف مادام العمر داروهای ضد انعقاد دارید
  • تصویر کاربر لیلا دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید،من ۴۴سالمه یک ماه پیش احساس ضربه زدن روی قفسه سینم داشتم ،۴روزپیش هم احساس سنگینی روی شونه هام داشتم ،نوارقلبم هم نامنظمی ضربان قلب نشون داد،امروزهم باز قلبم نامنظم کارمیکنه،لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته انجام دهید
  • تصویر کاربر محمودی دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 449 مشاهده پرسش
    پدرم دیابت و فشار خون داره و کراتین۱/۸.لطفا برای آنژیو راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیاز به بستری شدن حداقل ۱۲ ساعت قبل از آنژیوگرافی و دریافت مایعات تزریقی و مجموعه ای از اقدامات درمانی که در مورد آنها اتفاق نظر وجود ندارد هست و همچنین از مصرف سایر داروهایی که ریسک صدمه کلیوی ناشی از ماده حاجب را افزایش می دهند اجتناب شود
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.