از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر فاطمه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 349 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر ورزش برای نفس تنگی خوب هست یا بد ورزش ژیمناستیک چ
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بستگی به علت تنگی نفس دارد
  • تصویر کاربر نیوشا دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 701 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر
    من ۱۴ سال دارم وگاها احساس درد در ناحیه ی زیر سینه ی سمت چپم میکنم به دکتر مراجعه کردم و دکتر با گرفتن اکو ونوار افتادگی دریچه میترال زو تشخیص دادن والان یکسال هست که قرص ایندرال ۱۰ مصرف میکنم اما فرقی نکرده وبازهم احساس درد میکنم
    حدود یکسال پیش هم عفونت شدید لوزه گرفتم و حتی بیماریم مشکوک به کرونا هم بود تمام علائم کرونا رو داشتم واز اون موقع به بعد دچار درد در ناحیه قلبم شدم
    خواستم شما اکو ونوار من رو بررسی کنید و اگر مشکلی هست من رو راهنمایی کنید
    خیلی ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب همانطور که فرمودید در گزارش به پرولاپس دریچه میترال اشاره شده است و نوار قلب طبیعی است به احتمال بسیار زیاد درد شما ناشی از پرولاپس نیست. لطفاً پنتوپرازول و ناپروکسن را امتحان کنید
  • تصویر کاربر امیر دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 356 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ۱۲ ساله هستم چندین سال است کلاس فوتبال میروم در بیشتر مواقع وسط فوتبال نفس کم میارم چیکار باید بکنم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک اکوکاردیوگرافی انجام دهید و در صورت طبیعی بودن آن با یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای ریوی نیز مشورت بفرمایید
  • تصویر کاربر Myna دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 552 مشاهده پرسش
    باسلام و ادب دکتر پرسش های دوستان و پاسخ های عالی و راهنمایی های حاذقانه شما رو.همیشه مطالعه میکنم مادرم هم مشکلی شبیه مشکل چند تا از سوالهای پرسیده دارند که با خواندن انها این سوال برام پیش امد که کسی که درگیری عروق دارد یه فنر گرفته و رگ دیگر با فنر اصلا باز نمیشود یعنی شخصی که کلا با دورگ از سه رگ داره قلبش مشروب میشود این فشاری به قلب نمیاره در طولانی مدت؟ مشکلی برای بیمار نسبت به افراد نرمال رخ نمیدهد خدای نکرده کاهش طول عمر پیدا نمیشود؟یا قلب توانایی جبران این کمبود را دارد؟.لازم به ذکر است مادرم داروهای تجویزی لازم را میخورد.متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی و نوار قلب و اکوکاردیوگرافی و در صورت انجام اسکن هسته ای ایشان را بفرستید
  • تصویر کاربر .... دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 742 مشاهده پرسش
    سلام.دکتر بعضی وقت ها وقتی یکهو بلند میشوم تپش قلب محکم میگیرم و نفسم تنگ میشود و جدیدا بعضی وقت ها قلبم محکم ضربان میزند ودست سمت چپم بی حس میشود دلیلش چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب احتمال آریتمی مطرح است لطفاً یک هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته و اکوکاردیوگرافی انجام دهید
  • تصویر کاربر .... دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    سلام.دکتر بعضی وقت ها وقتی یکهو بلند میشوم تپش قلب محکم میگیرم و نفسم تنگ میشود و جدیدا بعضی وقت ها قلبم محکم ضربان میزند ودست سمت چپم بی حس میشود دلیلش چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب احتمال آریتمی مطرح است
  • تصویر کاربر و دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    سلام دکتروقت بخیرمن هجده سال دارم وازپانزده سالگی بیماری فشارخون خیلی بالاهمراه باسرفه های شدیددارم اولین بارکه 15سالم بودفشارم18/9شده بودمن ده روزبستری شدم وازهمان زمان فشارم16/9یا15/9است سرفه هام بامصرف داروهای خیلی زیادواسپره تقریبابرطرف شدداروهایی هم که برافشارم مصرف میکنم متورال ووالزادک است اکوونوارقلب وسیتی ریه هم چندین مرتبه انجام دادم ولی همه شون خوب بودن ودکترابهم گفتن فقطدراثراسترس زیادی فشارتون بالامیره هرروزسردردسرگیج ه دارم وخون دماغ خیلی شدیدهم درروزچندمرتبه میشم دردقفسه سینه قلبم تیرمیکشه زمانی هم که قرص والزادک مصرف میکنم سریع استفراغ میکنم لطف میکنیدبفرمایی بایدچی کارکنم وچه داروهایی مصرف کنم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورت طبیعی بودن آزمایش های عملکرد کلیوی لطفاً یک سی تی آنژیوگرافی عروق کلیوی و آئورت توراسیک انجام دهید
  • تصویر کاربر محمود دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 385 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب و احترام
    درد در ناحیه پاها بخصوص از ناحیه زانو به پایین
    در حدود 10-12 کیلو اضافه وزن دارم/قد حدود 170 وزن حدود 80 / درناحیه دورشکم چربی زائد/ورزش را دوست دارم ولی ظاهرا باید مجبور باشم تا ورزش کنم چون اکثرا موقعیت دست نمیده/ اخیرا ج آزمایش را گرفتم دو مورد ستاره دار گلیسیرید 268 و قند 104 را می بینم البته چند سال گذشته هم در همین رنج بود ولی خوب شاید زود خسته شدنم به خاطر همینه/ ازشما خواهش دارم اگر امکان داره رژیم غذایی مناسب برایم تجویز کنید/اگر امکانش باشه جواب را الصاق می کنم/ یا علی موفق و سربلند باشید/متاسفانه کیفت خوبی برای الصاق جواب آزمایش که پی دی اف بود پیدا نکردم ولی میتوان کد ملی 0059089644و اشتراک 47835 از سایت www.roshalab.ir نتیجه آزمایش را ملاحظه نمود.سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب دوست عزیز در این مورد لطفاً با همکاران محترم متخصص تغذیه مشورت بفرمایید
  • تصویر کاربر Kim دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    وقتی چای میخورم قفسه سینم درد میگیره میشه دلیلش رو بگین
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب احتمالاً مبتلا به ریفلاکس و یا اسپاسم مری هستید لطفاً با یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای گوارش مشورت بفرمایید
  • تصویر کاربر Eliyas دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 456 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر حدودا دو ماه میشه پروپرانولول مصرف می‌کنم ولی الان میخوام ترکش کنم اما روش اونو نمیدونم لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۷ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً میزان دوز مصرفی را بفرمایید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.