از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر معصومه(حبیبه) دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    سلام ، دکتر عزیز وزحمت کش با عرض خسته نباشید وخدا قوت ، من به خاطر سرما خوردگی رفتم پیش دکتر عفونی بعلت ایام کرونایی وکم بودن اکسیژن ۸۹ بود منو به اسکن فرستاد تو اسکن قلب منو بزرگ وریه هم ۵ میلی توده ششی وغیره نوشته من هم سالی دوبار تحت نظر دکتر قلب هستم . آیا موجب نگرانی بشه یانه ولی سینه تنگی همیشه دارم سن من۶۵ ساله در ضمن داروهای : آتنولول وآمیلو دیپین وتریا متران اچ و آتور واستاتین ۲۰ میلی استفاده میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیاز به انجام اکوکاردیوگرافی و پیگیری توده ریه توسط همکاران محترم متخصص بیماریهای ریوی دارید
  • تصویر کاربر هارونی دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 912 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر میخواستم بدونم من مشکل پرلاپسی دارم خیلی ساله پرپرانول ۴۰ میخورم شنیدم باعث چاقی میشه منم ۲۶ کیلو باید وزن کم کنم بخاطر توده های سینم ،حالا اگه من پرپرانول روترک کنم چه مشکلی برام پیش میاد اینم بگم ک هرلحظه من تپش قلب دارم یعنی خیلی هم تاثیرمثبت نداره واسم ممنون میشم جواب بدین با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب پروپرانولول موجب افزایش وزن چندانی نمی شود در صورت تمایل به قطع دارو آن را بتدریج کم کرده و سپس قطع بفرمائید و از قطع ناگهانی قرص خودداری کنید
  • تصویر کاربر فرزانه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 429 مشاهده پرسش
    سلام من خانم ۵۱ساله هستم وهمیشه فشار خون پایین ۱۱ روی ۶یا۷ بود ولی دوروزه که وقتی میخوام سرم وتکون بدم سرگیجه میگیرم وحالت بی حالی دارم وفشارم ۱۳روی ۸و۹ شده میشه راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای گوش و حلق و بینی و یا نرولوژیست مراجعه بفرمائید
  • تصویر کاربر فرزانه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    سلام من خانم ۵۱ساله هستم وهمیشه فشار خون پایین ۱۱ روی ۶یا۷ بود ولی دوروزه که وقتی میخوام سرم وتکون بدم سرگیجه میگیرم وحالت بی حالی دارم وفشارم ۱۳روی ۸و۹ شده میشه راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای گوش و حلق و بینی یا نرولوژیست مراجعه بفرمائید
  • تصویر کاربر ذکوری سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 622 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید آقای دکتر هزینه درمان پاهای من لطف می کنیین که ببینم از نظر مالی توانایی دارم یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      لطفاً در این مورد از مراکزی که این کار را انجام می دهند استعلام بفرمایید
  • تصویر کاربر شیوا سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 438 مشاهده پرسش
    با سلام مادرم ۸۳سالشونه و مدت ۳ساله که عمل آنژیو و استند گذاشتن کم کاری تیرویید دارن و مدتی فشار خونشون بالاست بخصوص جدیدا مینیمم ۹یا۱۰یا۸ روی ۱۴ یا۱۵ یا۱۳ هست نیاز به بررسی و ویزبت دارن ایشون بسیار استرسی و حرص و جوش خور هستن قرص آنالاپریل ۵ رو یکعدد صبح یکعدد شب میخورن و کوردیول ۶/۲۵صبح و شب آتورواستاتین و لووکسین ممنون از راهنماییتون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً انالاپریل را با والزومیکس 5٫80 جایگزین کنند
  • تصویر کاربر .. سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 454 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر ببخشید من ۱۵ سالمه یه چند روزه که وقتی نفس عمیق میکشم قلبم درد میگیره گاهی وقتا این درد دست چپم رو هم درگیر میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر .. سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      موقعی که نفس عمیق میکشم علاوه بر قلبم پشتم هم درد میگیره تا حالا هم مشکلی قلبی یا ریوی نداشتم با تشکر
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورتی که تب، سرفه، خلط، کوفتگی و درد بدن ندارید لطفاً از مسکن هایی نظیر ژلوفن استفاده کنید
    3. تصویر کاربر .. سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      ببخشید یعنی مسئله مهمی نیست نیازی نیست به پزشک مراجعه کنم یا نوار قلب بدهم
    4. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      در صورت عدم وجود علائم فوق، مهم نیست
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر ذکوری سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 625 مشاهده پرسش
    ببخشید آقای دکتر پاهام با دارو خوب میشن یا باید جراحی بشن
    ممنون از محبت شما
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      با لیزر یا تزریق مواد آمبولیزاسیون
  • تصویر کاربر فاطمه سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 547 مشاهده پرسش
    سلام من سه ماه و نیمه بالن زدم واستنت گذاشتم. معده داشتم پلاویکس وآاس ولوزار وکاردیول میخورم قبل از غذا دمپریدون و نولپازا 40 میخورم. الان هم شربت پپتولیک بهم دادن برای معده دوسه روزه میخورم معده ام یکم بهتره. اما سمت چپ زیر سینه احساس سوزش دارم پشت کتف چپم هم کمی درد میکنه و تو دست چپم احساس خستگی دارم. اما تنفس و ضربان خوبه پیاده روی هم تا حد یکساعت راه میرم فشارم بین 12تا13الی 14 میره . فقط خستگی ودرد پشت کتف چپ و سوزش زیر سینه چپم اذیتم میکنه. این درد ممکنه از قلبم باشه. نگران هستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب احتمال منشاء قلبی درد کم است
  • تصویر کاربر ذکوری سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 420 مشاهده پرسش
    فرموده بودید عکس از قسمت ضایعات بفرستم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      ضایعات فوق قابل درمان هستند
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.