از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر مسعود یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 397 مشاهده پرسش
    سلام دکترجان
    بنده یه سوالی داشتم ایا ظربان نامنظم قلب با دارو درمان میشه یا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بی بی نظمی قلبی انواع مختلفی دارد که برخی با دارو و برخی با ابلیشن درمان میشوند و بعضی نیاز به تعبیه دستگاه شوک دهنده (ICD) دارند
  • تصویر کاربر نازنین یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 426 مشاهده پرسش
    سلام
    ببخشید من ۱۵/۵ سالمه. ضربان قلبم معمولا بالای ۱۰۰ تا در دقیقه هست. حدود ۱۱۰ تا ۱۲۰.
    با توجه به اینکه گفتید ضربان نرمال بین ۶۰ تا ۱۰۰ هست. و حداکثر تا ۲۰۰ تا هم جا داره. میخواستم ببینم آیا نیاز هست به دکتر مراجعه کنم؟ یا مشکلی نداره؟
    البته من حساسیت تنفسی هم دارم و گاهاً اسپری مصرف میکنم. گفتم شاید اینم تاثیر داشته باشه
    ممنون میشم پاسخ بدید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً جهت بررسی به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق مراجعه فرمایید
  • تصویر کاربر الینا یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    سلام دخترم چند وقته به مدت ۱ثانیه میگه قلبم درد میکنه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب مسئله مهمی نیست نگران نباشید
  • تصویر کاربر M یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 378 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر پدرم فشار خون دارند و دیابت امشب وقتی فشار خونش رو گرفتیم ضربان قلب روی 44تا 58کم و زیاد میشه ایا خطر داره یا نه ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً نوار قلب ایشان را گرفته و جهت ویزیت و بررسی های لازم به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق مراجعه فرمایید
  • تصویر کاربر جیحونی یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 414 مشاهده پرسش
    من آنژیو پلاستی کردم حدود ۲۰ روز است و دو استنت در یک رگ گذاشتم واز روز اول بعد از آنژیو کرونا گرفتم ول هنوز بعضی مواقع بازوی چپم حالت سوزش و درد دارد نظرتون چیست ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      پاسخ شما در سوال قبلی داده شد
  • تصویر کاربر جیحونی یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 850 مشاهده پرسش
    من آنژیو پلاستی کردم حدود ۲۰ روز است و دو استنت در یک رگ گذاشتم واز روز اول بعد از آنژیو کرونا گرفتم ول هنوز بعضی مواقع بازوی چپم حالت سوزش و درد دارد نظرتون چیست ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب به احتمال بسیار زیاد مسئله مهمی نیست ولی در صورت ادامه این وضعیت ضمن گرفتن نوار قلب جدید با پزشک محترم معالج خود مشورت بفرمایید
  • تصویر کاربر یگانه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 843 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر شبتون بخیر دختر ۱۷ ساله دارم اکو قلب انجام داده خواستم ببینم مشکل خاصی داره یا نه آیا ورزش تی آر ایکس میتون انجام بده یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نتیجه اکوکاردیوگرافی طبیعی است و انجام فعالیتهای ورزشی بلامانع است
  • تصویر کاربر یگانه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 554 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر شبتون بخیر دختر ۱۷ ساله دارم اکو قلب انجام داده خواستم ببینم مشکل خاصی داره یا نه آیا ورزش تی آر ایکس میتون انجام بده یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر پشت صفحه را نیز بفرستید
  • تصویر کاربر ناشناس یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من ۱۵ سالمه خدا رو شکر تا حالا سابقه هیچ بیماری قلبی و تنفسی نداشتم اما ۱ روزه که احساس میکنم نمیتانم خوب نفس بکشم و خیلی میترسم و استرس دارم ممنون میشم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب مسئله مهمی نیست نگران نباشید
  • تصویر کاربر معصومه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 514 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب. چند روزیست دست چپم درد میکنه و تیر میکشه نوک انگشتم سوزن سوزن میشه. فشار دیاستولم بالای هشت و نیمه. سمت چپ سینه قسمت بالا نزدیک به شانه و زیر بغل هم تیر میکشه. اخیرا در پشت بین دو کتف هم احساس تیر کشیدن و حالتی شبیه قولنج دارم و خیلی هم آروغ میزنم.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً در مورد سن، وجود ریسک فاکتورهای قلبی و ارتباط درد با فعالیت، غذا خوردن، استرس، و تشدید درد با نفس کشیدن عمیق توضیح بیشتری دهید.
    2. تصویر کاربر معصومه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام مجدد و سپاس از پیگیری تون. حدود چهل و هفت سالمه. افتادگی دریچه میترال دارم ولی پزشک چند سال قبل گفتن خیلیا اینطورن و مشکلی نیست. الان که روزه دارم از خواب بعد از سحر که بلند میشم کم کم شروع میشه تا ظهر پیشرونده س، فعالیت شدیدی ندارم. کمی استرسی هستم اما این چند روزه مشکل خاصی برای ایجاد استرس نداشتم. معلم هستم گاهی فشار کار زیاده البته این روزا نبوده. موقع نفس عمیق حس متفاوتی ندارم. مشکل گوارش سه ماه قبل هلیکوباکتر با اندوسکوپی تایید شد که درمان چهار دارویی داشتم و هنوز پنتوپرازول میخورم. کم کاری تیرویید هم دارم. طی چندماه اخیر مشکل دیگری اضافه شده که دردناحیه گردن است که به طرف زیر گوش تیر میکشد در هنگام بلافاصله بعد از سحری خوردن بیشتر تیر میکشه در طی روز کمتر . نمیدونم ربط داره یا نه، دوسه روزه ویتامین ای و فاموتیدین میخورم حس میکنم کمتر درد میکنه و باد نکرده اما درد دست ایجاد شده. برای استرس هم سه چهار روزه یک پروپرانول میخورم.
    3. تصویر کاربر معصومه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      آ
    4. تصویر کاربر معصومه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      ت
    5. تصویر کاربر معصومه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام مجدد و سپاس از پیگیری تون. حدود چهل و هفت سالمه. افتادگی دریچه میترال دارم ولی پزشک چند سال قبل گفتن خیلیا اینطورن و مشکلی نیست. الان که روزه دارم از خواب بعد از سحر که بلند میشم کم کم شروع میشه تا ظهر پیشرونده س، فعالیت شدیدی ندارم. کمی استرسی هستم اما این چند روزه مشکل خاصی برای ایجاد استرس نداشتم. معلم هستم گاهی فشار کار زیاده البته این روزا نبوده. موقع نفس عمیق حس متفاوتی ندارم. مشکل گوارش سه ماه قبل هلیکوباکتر با اندوسکوپی تایید شد که درمان چهار دارویی داشتم و هنوز پنتوپرازول میخورم. کم کاری تیرویید هم دارم. طی چندماه اخیر مشکل دیگری اضافه شده که دردناحیه گردن است که به طرف زیر گوش تیر میکشد در هنگام بلافاصله بعد از سحری خوردن بیشتر تیر میکشه در طی روز کمتر . نمیدونم ربط داره یا نه، دوسه روزه ویتامین ای و فاموتیدین میخورم حس میکنم کمتر درد میکنه و باد نکرده اما درد دست ایجاد شده. برای استرس هم سه چهار روزه یک پروپرانول میخورم.
    6. تصویر کاربر معصومه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام مجدد و سپاس از پیگیری تون. حدود چهل و هفت سالمه. افتادگی دریچه میترال دارم ولی پزشک چند سال قبل گفتن خیلیا اینطورن و مشکلی نیست. الان که روزه دارم از خواب بعد از سحر که بلند میشم کم کم شروع میشه تا ظهر پیشرونده س، فعالیت شدیدی ندارم. کمی استرسی هستم اما این چند روزه مشکل خاصی برای ایجاد استرس نداشتم. معلم هستم گاهی فشار کار زیاده البته این روزا نبوده. موقع نفس عمیق حس متفاوتی ندارم. مشکل گوارش سه ماه قبل هلیکوباکتر با اندوسکوپی تایید شد که درمان چهار دارویی داشتم و هنوز پنتوپرازول میخورم. کم کاری تیرویید هم دارم. طی چندماه اخیر مشکل دیگری اضافه شده که دردناحیه گردن است که به طرف زیر گوش تیر میکشد در هنگام بلافاصله بعد از سحری خوردن بیشتر تیر میکشه در طی روز کمتر . نمیدونم ربط داره یا نه، دوسه روزه ویتامین ای و فاموتیدین میخورم حس میکنم کمتر درد میکنه و باد نکرده اما درد دست ایجاد شده. برای استرس هم سه چهار روزه یک پروپرانول میخورم.
    7. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      از پنتوپرازول ۴۰ میلی گرم هر صبح قبل از صبحانه استفاده بفرمایید و یک نوار قلب بگیرید و تست ورزش انجام دهید
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.