از دکتر بپرسید

  • تصویر کاربر حسینی یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 517 مشاهده پرسش
    داروها باید تا کی ادامه بدم اصلا خوب شدنی است یانه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب به علت عدم دسترسی به اطلاعات سوال قبلی لطفاً سوال خود را بصورت کامل بفرستید
  • تصویر کاربر رضا یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 442 مشاهده پرسش
    با سلام . فشار خونم همیشه بالای ۱۴ و مینیومم 10هس . موقع گرفتن فشار استرس شدید میگیرم . همین ک دستگاه فشار میبندم کل وجودمو ترس میگیره. خیلی میترسم لطفا راهنمایی کنید بنده رو
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته انجام دهید
  • تصویر کاربر سارا یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 412 مشاهده پرسش
    سلام من سارا هستم. 12 سالم هست و همیشه با مامانم دعوا دارم و مامانم به من صفت های زشتی از جمله کون دادن رو به من میگه. همیشه به من شک داره و تنها فضای مجازی من شاد است. همیشه وقتی عصبی میشوم هنگام بیرون دادن نفسم قلبم می‌سوزد. من با پدر یک سال با هم مشکل داشتیم و با هم حرف نمی زدیم. همش داخل اتاق بودم و غذا کم میخوردم و فقط برای حمام به بیرون می امدم. من بچه ناخواسته هستم و همیشه در خانه ما جنگ است. و من دیگه خسته شدم و حتی بخاطر سنگ کلیه دکتر بهم دارو داده بود همه قرص هارو یه جا خوردم و حالت تهوع بهم دست داد و 2 ساعت خوابیدم. من ناراحتی روده هم دارم. و من در کلاس های ورزشی در 4 سالگی پرده خود را از دست میدهم و به من هیچ نمی‌گویند. من دیگر از این سرنوشت خسته شدم و بیشتر مواقع قلب درد دارم. لطفا با من تماس نگیرید. پیام بدهید. از شما ممنونم.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً با یکی از همکاران محترم روانپزشک مشورت بفرمایید
  • تصویر کاربر پیمان یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 813 مشاهده پرسش
    سلام بنده در سال 78دچار انسداد شریان فمورال پوپیتال در یک سوم پایین پای راست شدم که با عمل بای بس با صافن طرف مقابل به مدت 20سال مشکلی نداشتم تا اینکه دوباره مشکل بوجود آمد که بعد از آنژیوگرافی تی مشخص شد همون قسمت پیوندی انسداد داشته و هر سه نبض دور مچ پا از طریق مویرگهای اطرافی تغذیه میشوند در حال حاضر روزی 2عدد قرص سیلوستازول 100و یک قرص آتورستاتین 20 مصرف میکنم حالا امکان داره از طریق ورید شخصی دیگر با گروه خون همسان و یا عروق مصنوعی جراحی کنم لطفاً راهنمایی بفرمایید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب از فرد دیگر خیر. در مورد امکان جراحی مجدد بستگی به اطلاعات سی تی آنژیوگرافی دارد که در این مورد همکاران محترم جراحی عروق بهتر می‌توانند شما را راهنمایی کنند
  • تصویر کاربر جوزانی یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 402 مشاهده پرسش
    با سلام، آزمایش گرفتم دکتر گفته فقر آهن دارم
    آیا می تواند روی فشار دیاستولیکم تاثیر گذاشته باشه مدتی ورزش شدید با تعریق فراوان
    جنسیت مرد
    سن ۳۸
    فشار ۱۳ روی ۱۰ لطفا راهنمایی کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر
  • تصویر کاربر پیمان یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    سلام مردی 48ساله و ورزشکارم دیروز بعد افطار فشار دیاستولیک 87میلیمترجیوه شده بود که سابقه نداشته موقع افطار مقداری نمک و فلفل سیاه مصرف نمودم آیا علت میتواند باشد یا دلیل دیگری دارد لطفاً راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض برای اطلاق بیماری فشارخون نیاز به تایید بالا بودن فشارخون در اندازه گیری های مکرر است لطفاً به مدت یک هفته فشارخون خود را قبل از صبحانه و قبل از شام هر دو بار با مثانه خالی اندازه گیری بفرمایید
  • تصویر کاربر عباس یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    دکتر من فوبیای جامعه هراسی دارم سرکارم همش با مردم وقتی دو نفرو میبینم دست و پامو گم میکنم الان ک پراپرانول میخورم این این اضطرابو ندارم میخواستم ببینم قطع کنم مشکلی نداره
    نزدیک به چهار ماه هر روز دوتا پرپرانول 10 میخورم الان یک هفته ای کردمش روزی یک دونه پرپرانول قطع کنم مشکلی برام پیش نمیاد پیش متخصص نرفتم خود سرانه مصرف کردم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً دارو را فعلا ادامه دهید
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 811 مشاهده پرسش
    باسلام و احترام
    چه نشانه ها و علایمی باید در مریض وجود داشته باشد که ناگزیر به انجام عمل آنژیو خواهد شد؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب برای تصمیم به انژیوگرافی عوامل متعددی در نظر گرفته می شود از جمله درد سینه یا تنگی نفس حین فعالیت، عملکرد سیستولی کم در اکو، وجود ریسک فاکتورهای قلبی، نیاز به جراحی قلب برای اصلاح بیماری دریچه در افراد بالای ۴۵ سال، وجود شواهد بیماری تنگی عروق پر خطر در افراد نظیر تست ورزش و یا اسکن هسته ای مثبت پر خطر و ...
    2. تصویر کاربر علی دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      با تشکر از پاسخگویی شما
      اکو طبیعی هست.
      اما درد منقطع در قفسه سینه بیشتر سمت چپ وجود دارد؟
      آنزیمهای قلب هم عادی هست.
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      نیاز به بررسی های تخصصی نظیر اسکن هسته ای دارند و یا در صورت وجود ریسک فاکتورهای قلبی سی تی آنژیوگرافی شوند
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ندا یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 772 مشاهده پرسش
    با سلام من گاهی اوقات تنفسم دچار مشکل میشه به این صورت که فکر میکنم دارم خفه میشم مثلا به هیچ عنوان نمیتونم سوتین بپوشم، یا گاهی اوقات تو تاکسی نشستم توی ترافیک واقعا حس میکنم نفس کم میارم، عرق سردی میکنم احساسی بی حالی و غش بهم دست میده و به سختی نفس میکشم، همچنین وقتی توی اتوبوس بین شهری هستم و تصور می‌کنم که نمیتونم پنجره ای رو باز کنم خیلی حالم بد بشه، تو خونه هم گاهی اوقات اینجوری میشم و یهو خودمو به بالکن و فضای باز میرسونم، خیلی سعی کردم که با خودم راه بیام و تلقین کنم چیزی نیست و خفه نمیشم ولی واقعا جاهای شلوغ اینجوری میشم، الان دو سه ساله که اینجوریم و هر روز تشدید میشه. چکار باید بکنم و تجویز و نظر شما چیه، متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً جهت بررسی های لازم به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق مراجعه فرمایید. در صورت طبیعی بودن نتیجه بررسی های لازم مشکل فوبیا دارید و در آن صورت باید با یکی از همکاران محترم روانپزشک مشورت بفرمایید
    2. تصویر کاربر ندا یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      متشکرم از پاسخگوییون، فقط میخواستم بگم من دکتر رفتم بهم قرص پروپرانول 10 داد آیا لازمه بخورم یا نه؟!
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      در صورتی که به بهبود علائم شما کمک می کند استفاده کنید و در غیر اینصورت دارو را قطع کنید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر عینعلی یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    باعرض سلام و ادب.من خانمی ۵۰ ساله هستم.با فشار خون ۱۴/۱۵ ومینی ۱۰ .وزنم ۹۰ .روزه میگیرم.امروز فشارم با اینکه قرص لوزارتان وبعداز نیم ساعت اتنول ۱۰۰ خوردن فشارم هنوز۱۵ رو۱۱ هستش.چند روزی هم هست تپش قلب دارم.لطفا راهنمایی کنید منو.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته با مصرف دارو انجام دهید
درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.